I forbindelse med standernedhalingen lørdag den 25. oktober 2014 foregik ikke alt som vanligt.

Ud over, at formandens tale blev holdt af kasserer Knud fordi formand Johannes var bortrejst på dagen skete der også noget andet usædvanligt. Jørn Stougaard, der er mangeårigt og meget aktivt medlem af Sletten Bådeklub, havde bedt om at få ordet efter formandens tale. Jørn fortalte, at de nu måtte sande, at tiden var inde til at nedlægge Flipperjolle klubben. Ja faktisk så havde de nedlagt Flipperjolle klubben. Og Jørn fortalte lidt om Flipper Jollens fantastiske historie særligt i Sletten og i Snekkersten. Hvordan jollerne blev bygget i hånden og rigget til,  og fik syet sejl - alt sammen med gode lokale og hjælpsomme kræfter både indfor og uden for Sletten Bådeklubs medlemskreds. Jørn havde bestemt, at Flippejolle klubbens formue pr ophørsdato skulle deles ligeligt mellem Sletten og Snekkersten - og Slettens andel skulle ligeligt tilfalde vores dygtige ungdomssejlere i optimisten Anton K. Andersen og Jonas Ullmann, som et tilskud til deres dygtiggørelse og deres videre deltagelse i stævner i ind- og udland.

På billedes ses Hr. og Fru Stougaard flankeret af Anton K. Andersen på venstre side (orange jakke) og Jonas Ullmann på deres højre side (sort jakke).