Kære medlemme af Sletten Bådeklub.

Da sommeren nu er over os, vil vi lige orientere om sommerens aktiviteter.

Kapsejlerne:
1.    Onsdags matcherne fortsætter som planlagt.
2.    Knarrstævne i Sletten den 20. og 21. juni.
3.    Molich X stævne i Sletten den 28. og 29. august.
4.    Metal Cup lørdag den 3. oktober.

Alle medlemmer:
Sommerfest/dansefest fredag den 21. august kl. 18.00.
Reserver allerede nu datoen til en sommerfest med middag, musik og dans. (Velkomstdrink, to retters menu og god musik kr. 300,-)
Gå på hjemmesiden og reserver en plads, eller skriv dig på en foreløbig liste på opslagstavlen i klubben.

Fælles sommer sejltur:
Igen i år sejler vi afsted fra Sletten lørdag den 15. til 16. august og mødes et sted der vil blive offentliggjort på skippermødet om lørdagen kl. 10.00 til fælles morgenmad. Resten skal du selv medbringe.
Der kommer en tilmeldingsliste som sættes op i klubben.
Sejler du kajak, så se under punktet Kajaksejlerne.

Kajaksejlerne:
D. 8-9 afholder kajak afd rullekursus. Tilmelding på klubmodul.
D. 29 og 30 Juni  kl 16-19 afholder vi “kom og prøv en kajak”. Bestil en tid hos Pernille 41532021
D. 15-16 aug. Ventur med sejlerne. Se ovenstående.
Der er stadig plads til nye medlemmere. Vi udbyder nye kurser efter behov.

Ungdomssejlerne:
Igen i år har alle ungdomssejlere i Sletten Bådeklub mulighed for at starte sommerferien med masser af sejlads. I uge 27 fra mandag 29.6 til fredag den 3.7 alle dagene kl. 09.00 - 15.00 er sejlerne velkomne. Vær omklædt, jollen tilrigget og klar til skippermøde med trænerteamet Stephanie, Lea & Jonas kl. 09.15.

I uge 28 er ungdomsafdelingen i Sletten Bådeklub igen med i sommerferieaktiviteterne for skolebørn i Fredensborg Kommune. Skolebørn, der ikke allerede er medlem i Sletten Bådeklub med lyst til at lære at sejle optimistjolle kan tilmelde sig via http://www.fredensborg.dk/oplevelser/ferieaktivitet+-+upload Tilmeldingen starter den 12. juni 2015 kl. 19.00. Til info blev alle 13 pladser på opti-holdet i Sletten Bådeklub sidste år booket i løbet af bare 4 minutter efter  tilmeldingen åbnede.

I uge 32 drager ungdomsafdelingen Traditionen tro på sejlerlejr sammen. Du og din familie inviteres til at deltage. Sejlerlejeren ligger som de tidligere år i uge 32 - den sidste uge af skolesommerferien.
Vi tager af sted søndag morgen den 2.8. og kommer hjem fredag aften den 7.8.
Farvandet omkring Nykøbing Sjælland havn er perfekt for Slettens sejlere såvel vores helt nye sejlere, som de mere erfarne. Logistikken på havnen er perfekt med en stor plæne mellem klublokalet og skæbestedet så vi har blads til både joller og telte. Sejlerlejren er en gammel tradition, som går ca. 35-40 år tilbage i klubbens historie. De seneste år har vi være ca. 50 sejlere, søskende og forældre afsted. Vi håber, at I har lyst til at deltage. I løbet af ugen vil der blive sejlet en masse, men også badet og hygget sammen med de andre sejlere og forældre.

Søndag den 23. august 2015 afholder vi Sletten Cup for optimist, 29er, Zoom8, Feva, Tera ud for Sletten Havn. Har du lyst til at hjælpe med praktiske gøremål på dagen så send en mail til niels@assurancepartner.dk  Mere info http://www.slettenbaadeklub.klub-modul.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=20

Øvrig orientering:

”Til jeres orientering er det med stor beklagelse, at bestyrelsen har måttet acceptere, at  Helle Schrader og Pelle Sørensen har valgt at forlade deres tillidsposter i redaktionsudvalget for Søhesten.
Bestyrelsen vil gerne benytte lejligheden til at takke både Helle og Pelle for deres store redaktionelle arbejde udført igennem flere år.
Bestyrelsen er i fuld gang med at finde nye kræfter til afløsning af Helle og Pelle. Og det er vores intension at få Søhesten udgivet inden sommerferien.”

_/)  _/)  _/)

Bedste sommerhilsner.