Sletten Bådeklub inviterer alle A & B sejlere til en fælles træningsdag i Sletten søndag den 31. maj 2015.

Omklædt, tilrigget og klar til skippermøde kl. 10.00. Frokost på land kl. 12.30-13.30. Videoevaluering efter frokost og herefter på vandet igen frem til kl. 16.00.

Trænerteamet er Stephanie Nissen og Andreas Bekker Jeppesen. Deltagelse er gratis bortset fra frokosten, som enten kan være Kabyssens skønne søndagsbuffet til kr. 100 eller medbragt madpakke. Af hensyn til Kabyssen send venligst en mail med tilmelding til niels@assurancepartner.dk

Formålet med invitationen er at skabe en større gruppe A & B-sejlere, der jævnligt mødes og træner sammen i hinandens klubber. Udbyttet af træningen  bliver større, når flere dygtige sejlere træner sammen frem for de mindre grupper vi hver især har sejlende i de enkelte klubber.

Vi glæder os til at byde velkommen til en forhåbentlig både sjov og udbytterig dag i Sletten.

Vel mødt!

Bedste sejlerhilsner

Niels Ole Sloth
Sletten Bådeklub