Kære alle kajakinteresserede

I vinters havde vi et spændende foredrag om Erik B. Jørgensens tur rundt om Danmark i vinteren 2009/10 i havkajak. Som en opfølgning på den aften har vi arrangeret et nyt foredrag om samme tur, men med andre mennesker og på en anden årstid.

Thor F. Jensen er en erfaren havkajakker og har, udover hans og Kay’s tur rundt om Danmark, også padlet til Bornholm i havkajak og krydset Hammergat som er et kryds på 38 km i et af nordeuropas mest besejlede områder. Thor og Kay dokumenterede turen i en ca. 30 minutter lang film som siden vandt prisen for Årets Bedste Danske Film 2013 ved Danish Adventure Film Festival (D.A.F.F.). Kay er havkajak instruktør 3 og vandt Danmarksmesterskabet i havkajak i 2012.

Turen rundt om Danmark foretog de to sidste sommer og der er også en film på vej. De brugte 30 dage på at paddle de 1200 km med masser af gode og dårlige oplevelser. Vi har aftalt med Thor at han kommer til Sletten Kajakklub og fortæller som deres tur rundt om danmark med film, billeder snak og spørgsmål.

Det hele tager et par timer og afholdes i Kabyssen, på Sletten Havn. d. 26 Maj k. 20.00

Pris 50,- via TILMELDING  (Klik på denne linje, og du kommer til tilmelding)

Mobile Pay - +45 5377 1767 (til inviterede ikke medlemmer)