Lørdag var en travl dag på Sletten Havn i dag. Ungdomsafdelingen havde sat alle aktive ungdomsmedlemmer i stævne kl 09.00 for at vaske og forårsklargøre 40 joller og 3 RIB´s. Der blev vasket og pudset til den helt store guldmedalje dagen igennem. Stor ros til de ca 35 fremmødte for en stor og flot indsats med at få joller og RIB´s til at funkle som nye.

Kl. 12 samledes alle til standerhejsning på terrassen for at lytte til formand Johannes tale til forsamlingen. Efter Johannes tale tog borgmester Thomas Lykke over og forestod veloplagt en flot båddåb af både vores nye RIB Cirkeline og 5 stk havkajakker Brille, Gnavpot, Lystig, Prosit, Flovmand. Efter båddåben fik Thomas Lykke en prøvetur på vandet i den nye RIB sammen med Erik Møller-Madsen. Særligt ungdomsafdelingens medlemmer meget imponerede over, at en borgmesteren var frisk på en hurtig tur i RIB.

Bogmester Thomas Lykke døber vores nye RIB Cirkeline. 50% af anskaffelsessummen er betalt af Fredensborg Kommune.

Borgmester Thomas Lykke taler til de forsamlede medlemmer. Cirka 125 medlemmer var mødt frem for at overvære standerhejsning og båddåb.

Formand Johannes holder tale i overværelse af borgmester Thomas Lykke, Per Frost Henriksen og tidligere
kommunalbestyrelsesmedlem Preben Groth samt mange fremmødte medlemmer af Sletten Bådeklub

Skipper Erik Møller Madsen sejler ud på Cirkelines jomfrutur sammen med borgmester Thomas Lykke på et solbeskinnet Øresund

Et smukt syn!

Et fantastisk syn for en glad kajakroer i Sletten Bådeklub!