Kære medlemmer af Sletten Bådeklub.

Denne mail, for lige at opsummere hvad der også sker i klubben. I kan altid se en opdateret kalender ved at klikke på dette link: KALENDER

• Lørdag d. 11. april starter med at ungdomsafdelingen har klargøring af joller fra kl. 09:00 – 12:00

• kl. 12.00 samme dag hejses standeren for sommersæsonen.

• Umiddelbart efter dette er der ekstraordinær generalforsamling hvor ændringer til klubbens love skal endelig vedtages.

• Herefter er der dåb af en ny RIB gummibåd og 5 nye klubkajakker. Borgmesteren deltager i båddåben.

• Standerhejsningen slutter med en frokostbuffet.

• Lørdag den 18. april er der arbejdslørdag. Der starter kl. 08.30 med morgenmad i klubhuset. Husk at skrive dig på sedlen i klubben, eller tilmelde Jer via dette link på hjemmesiden: TILMELDING

• Mandag den 20. april bliver foredraget med Rasmus Viltoft, vedr. Match Race. Rasmus er Danmarks mester i Match Race. Det er kl. 19.30. Foredraget var annonceret til den 19. marts, men bliver altså mandag den 20. april.

• Årets klubsejler udflugt bliver i år den 15.-16. august. Mere herom senere.

• Sommerfest. Som noget nyt forsøger vi med en sommerfest, lidt i lighed med festen til 50 års jubilæet. Skriv det allerede i kalenderen nu, hvis du godt kan lide at danse. Det bliver fredag den 21. august.

Vi ses til standerophalingen.

God sommer.