Sletten Sailing Team sejleren Anton K. Andersen vandt i suveræn stil Sletten Cup for andet år i træk i A-feltet.  Nr. 2 blev Jonas Ulmann, der ligeledes er lokal Sletten Sailing Team sejler.

Anton & Jonas vandt i fornem stil foran sidste års Nordiske Mester Oliver Ørting fra Præstø Sejlklub.

Dagen var præget af meget vind så alle de dygtige sejlere havde "en fest" på vandet mens de nye C-sejlere sled hård i det og blev efter en sejlads kaldt på land da middelvinden kom over 8 m/sek.

B-sejlerne fra Sletten sejlede også nogle flotte placeringer hjem til Sletten. Albert Weber blev nr. 4, Carl Emil Sloth nr. 5, Silje Cerup-Simonsen nr. 7 og Noah Obel nr 8 og i B-feltet.

Fra Sletten deltog 7 C sejlere. På grund af den kraftige vind gennemførte kun 4 af 24 tilmeldte c sejlere første og eneste sejlads før c-sejlerne blev sendt i havn.