På søndag den 2. oktober 2016 sejler vi klubmesterskab i ungdomsafdelingen for at kåre klubmestre i følgende joller/grupper:

Opti C, Opti B, Opti A, Zoom8 og 29er.

Omklædt, tilrigget og klar til skippermøde kl. 09.00. Første start kl. 10.00. Forventer 2-3 sejladser formiddag.

Kl. 12.30 stor fælles frokostbuffet i Kabyssen (for egen regning , kr 130 for voksen og kr. 65 for børn).

Første start efter frokost kl. 13.15, max 2 sejladser eftermiddag. Til- eller afmeld venligst her på holdsport samt skriv i kommentarfelt, hvor mange hhv børn / voksne I deltager fra familien i frokosten, så vi kan reserverer plads i Kabyssen til alle. Præmieoverrækkelse kl. 15.45 hvor vi ud over klubmesterskaberne kåre Årets ungdomssejler, Årets gode kammerat samt Årets fighter og uddeler vandrepokalerne. Deltagelse i klubmesterskab er gratis.

Kl. 16.00 båddåb ved jollebroen af vores nye J70 kølbåd, som Conectivo Holding så fornemt har doneret ungdomsafdelingen kr. 378.519 til anskaffelse af. Dåben udføres af Anne-Lise og Hans Jørgen, som er indehavere af Conectivo Holding. Klubben er her vært for et glas champagne til de voksne og en sodavand til sejlerbørn og søskende.

Vel mødt på søndag!

Sejlerhilsen