Tilmelding under menupunkt "Tilmeldinger" - husk forinden at logge ind med brugernavn og password.

Tag med på Sletten Bådeklubs sejlerlejr 2016

Traditionen tro drager Sletten Bådeklubs ungdomssejlere på sejlerlejr sammen. Du og din familie inviteres til at deltage.

Sejlerlejeren ligger i år i uge 31- den sidste uge af skolesommerferien. Vi tager af sted søndag morgen den 31.juli. og kommer hjem fredag aften den 5.august

Farvandet omkring Nykøbing Sjælland havn er perfekt for Slettens sejlere såvel vores helt nye sejlere, som de mere erfarne. Logistikken på havnen er god med en stor plæne mellem klublokalet og slæbestedet så vi har plads til både joller og telte. Sejlerlejren er en gammel tradition, som går ca 35-40 år tilbage i klubbens historie. De seneste år har vi været ca. 50 sejlere, søskende og forældre afsted. Vi håber, at I har lyst til at deltage. I løbet af ugen vil der blive sejlet en masse, men også badet og hygget sammen med de andre sejlere og forældre.

For dem der aldrig har været med før starter dagene med frisk morgegymnastik efterfulgt af et mættende morgenmåltid som kan sende vores sejlere på vandet i et stykke tid. Til frokost sejles der ind igen og et par forældre står klar med en sund og solid buffet. Derefter sejles der igen indtil aftensmadstid. Der er et andet hold forældre der har købt ind og forberedt en dejlig middag. Vi hygger os om aftenen eller tager en tur til Danmarks bedste strand hvis vejret tillader dette. Optisejlerne går til tiden i deres køjer for at være frisk igen næste morgen til morgengymnastik og mere sejlads J .

Praktiske oplysninger … lige nu …

• Hele familien er velkommen til at deltage i sejlerlejren.
  • Alle mødes til fælles morgenmad i klubben søndag morgen (31.juli) kl. 09.00, hvorefter joller mv. pakkes når årets pakkeplan bliver afsløret under morgenmaden.
  • Sejlerlejren er både for opti og 29’er mm.– også nye sejlere startet i 2015 og 2016.
  • Pris for sejlere: kr. 1.500. Pris for søskende: kr. 500. Voksne er gratis med.
  • Alle sejlerbørn skal medbringe mindst én voksen – sejlklubben har ikke ansvaret for børnene på lejren, og der er brug for voksne til at lave mad, være havnevagter osv.
  • Vi medbringer også vandski, wakeboard, tube, windsurfere, joller så alle kan prøve andet end optimistjoller og 29’er på vores traditionsrige legedag som alt efter vejret forsøges at blive afholdt om onsdagen
  • Hver familie medbringer eget telt, som sættes op på havnen. Der er bad og køkken i sejlklubben, hvor vi også kan sidde og spise, hvis det regner. Ellers spiser vi udendørs under en pavillon. Det er også muligt at leje en ferielejlighed på havnen ligesom bådejere kan vælge at sejle til Nykøbing og overnatte i egen båd.
  • Vores dygtige trænere Stephanie og Andreas deltager hele ugen.
  • Tilmelding og betaling via hjemmesiden http://www.slettenbaadeklub.klub-modul.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=73 senest den 3. juli 2016