Sletten inviterer A og selvhjulpne B til to træningsdage i Sletten, den 19. og 20. september

Sted: Sletten Bådeklub, Sletten Havn 10, 3050 Humlebæk.

Program:

Særlig fokus på: Start/acceleration og 1. kryds med alt hvad det indebærer af boathandling/speed - fri vind - vigeregler osv. Træningen er intensiv, og gør dig top-tunet til DM og sidste ranglistestævne. Programmet justeres efter vejrforhold.

Lørdag

Kl. 09.00  Velkommen og skippermøde omklædt

Kl. 09.20 Fælles tilregning og herefter på vandet

Kl. 12.00   Frokost i Strandlyst og evaluering af formiddagens træning

Kl. 13.30   Skippermøde

Kl. 15.30   Eftermiddags the, frugt og evaluering af eftermiddagens træning

Kl. 16.00 Tak for i dag

Søndag

Kl. 08.30   Tilrigning

Kl. 09.00   Skippermøde og herefter på vandet

Kl. 12.00   Frokost i Strandlyst og evaluering af formiddagens træning

Kl. 13.00   Skippermøde

Kl. 15.00   Eftermiddagsthe, frugt samt evaluering af eftermiddagens træning i Strandlyst

Kl. 16.00   Tak for denne gang

Praktisk info:

Træningssamlingen er målrettet sejlere, der bor i dagskøreafstand til Sletten,  så derfor er der ingen tilbud om overnatning, morgenmads- eller aftensmads forplejning.

Prisen er for deltagelse til 325 kr. Betalingen dækker træner, frokost, eftermiddagsthe og

- frugt mv. begge dage. Der er maks. 10 pladser - først til mølle.

Tilmelding og betaling via http://www.slettenbaadeklub.klub-modul.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=48

Trænerteamet

Cheftræner er OCD træner Erik K.B. Dahl, med hjælp fra Sletten Bådeklubs træner, Stephanie K.B. Nissen. Der vil således være opmærksomme øjne ude på vandet, som kommer med værdifuld input ude på vandet og på land både under evaluering og ved gennemgang af trim mv..

Spørgsmål