De seneste to år har det blæst til Sletten Cup. Derfor har vi i år planlagt, at blæsten raser af i dag og i morgen så vi kan få 3-5 m/sek til dette års Sletten Cup. Klik HER eller HER og se et par små filmklip fra sejlads i bølger og vind mandag i denne uge ud for Sletten. Det ser ud som om planen holder.......  Du kan derfor roligt klikke ind under menupunkt Tilmeldinger og tilmelde til Sletten Cup på søndag.

Invitation til Sletten Cup søndag den 23. august 2015

Opti A-B-C – Zoom8 – 29’er - RS Feva & RS Tera

- 8.00

Morgenmad og briefing af hjælpere i Kabyssen

- 8.45

Indregistrering i bureau i Kabyssen (sort bygning på sydmolen)

Skippermøde for Opti A-B & Zoom, umiddelbart efter for 29/Feva og til sidst for opti C

Første varselssignal

-13.00

Frokost på land for Opti-C-sejlere, 29ere og RS Feva & RS Tera

Seneste varselssignal

senest

Præmieoverrækkelse (muligvis tidligere end kl. 17.30 hvis klar)

Sejladsbestemmelser klik HER

Kort over baner klik HER

Kort over parkeringsmuligheder tæt ved Sletten Havn klik HER

Brev til hjælpere klik HER

Bemandingsplan hjælpere klik HER

Lodtrækningspræmier ved præmieoverrækkelsen

Lækre lodtrækningspræmier fra Sletten Sailing Team´s sponsorer:

• UK Racing Optimist Sejl komplet med målerbevis og sejlnumre fra UK Sailmaker (alene for optisejlere)
  • Opti skøde i dyneema fra Gottifredi Maffioli fra UK Sailmaker (alene for optisejlere)
  • GoPro 4 Black fra Assurance Partner (alle deltagne sejlere)
  • 12 stk sejlersolbrillet fra Watski
Alle sejlere tilmeldt Sletten Cup er automatisk med i lodtrækningen. For at modtage præmie, skal sejleren hvis navn råbes op være til stede ved lodtrækningen.

Tilmelding på www.slettenbaadeklub.dk under menupunkt Tilmeldinger. Deltagergebyr kr. 175 pr. besætningsmedlem - betales med dankort ved tilmelding.

Baneledere:

• Opti C: Jens Bojsen-Møller,
  • Opti A-B & Zoom Michael Christiansen
  • 29er, Feva, Tera Camilla Sandfeld

Stævneleder: Niels Ole Sloth mobil 2811 2031

Sletten_flagVi glæder os til at se jer.

Sejlerhilsener fra os alle i Sletten Bådeklub

Praktiske oplysninger:

Havnen er åben for aflæsning af joller og følgebåde

Ingen P-pladser på havnen. Der er gode parkeringsmuligheder ved Peder Mads Strand og Humlebæk Skole tæt ved havnen :

Spisning i Kabyssen samt bestilling af sejlermadpakker i Kabyssen

Hvis I vil spise i Kabyssen, der både serverer en skøn dagens ret og andre gode sager, så er det en god ide at bestille bord på tlf. 4919 15 48. Kabyssen holder altid åbne pladser til medlemmer og gæster så derfor er der for det meste altid plads til en til, selvom der meldes alt reserveret. Sejlersandwich kan bestilles ved tilmelding. Tilmelding på www.slettenbaadeklub.dk under menupunkt Tilmeldinger.

Sletten_flagVi glæder os til at se jer.

Sejlerhilsener fra os alle i Sletten Bådeklub