D. 1 Juli var vi tre kajakfolk som havde sendt familierne tidligt til køjs. Kl. 22:00 var vi klar til at stikke ud og nyde en sommeraften med smuk fuldmåne. Da vi havde monteret 360 graders lys på alle kajakker padlede vi mod syd, passerede en stille Nivå Havn hvor der vist stadig var nyudsprungne studenter som festede på stranden.

Vi havde en let modvind fra sydøst, solens sidste lys om styrbord og en fantastisk fuldmåne om bagbord. Det var i det hele taget en magisk smuk tur, og det fik os til at tale om man skal huske at tage "de skæve" ture. Aften, mørke, frisk vind, regn og vinterroning. Hvert element rummer fantastiske oplevelser som vi kun får når vi laver de lidt anderledes ture og tager ud "mens de voksne ser fjernsyn" :)

Turen gik videre ned mod det hvide hus i den sydlige ende af Mikkelborg. Her stoppede vi op, tog lidt billeder og lidt natfilm inden vi drak varm kaffe. Turen retur mod Sletten Havn gik lidt hurtigere fordi der var kommet en smule mere vind og vi havde den i ryggen. Vel ankommet hjem til Bådeklubben, var det til til at rulle kajakkerne i det sorte vand, kun oplyst af fuldmånen.

Kl. 00:45, d. 2 Juli riggede vi af, låste kajakker på stativerne og kom hjem til et varmt bad og en varm dyne.

En magisk aften :)