Sletten Bådeklub

Ungdomsafdelingen

Tag med på Sletten Bådeklubs sejlerlejr 2015

Traditionen tro drager Sletten Bådeklubs ungdomssejlere på sejlerlejr sammen. Du og din familie inviteres til at deltage.

Sejlerlejeren ligger som de tidligere år i uge 32 - den sidste uge af skolesommerferien.

Vi tager af sted søndag morgen den 2.8. og kommer hjem fredag aften den 7.8.

Farvandet omkring Nykøbing Sjælland havn er perfekt for Slettens sejlere såvel vores helt nye sejlere, som de mere erfarne. Logistikken på havnen er perfekt med en stor plæne mellem klublokalet og skæbestedet så vi har blads til både joller og telte. Sejlerlejren er en gammel tradition, som går ca 35-40 år tilbage i klubbens historie. De seneste år har vi være ca. 50 sejlere, søskende og forældre afsted. Vi håber, at I har lyst til at deltage. I løbet af ugen vil der blive sejlet en masse, men også badet og hygget sammen med de andre sejlere og forældre.

Praktiske oplysninger … lige nu …

• Hele familien er velkommen til at deltage i sejlerlejren.
  • Alle mødes til fælles morgenmad i klubben søndag morgen (d. 2. august) kl. 09.00, hvorefter joller mv. pakkes når årets pakkeplan bliver afsløret under morgenmaden.
  • Sejlerlejren er både for opti og 29’er – også nye sejlere startet i 2015.
  • Pris for sejlere: kr. 1.500. Pris for søskende: kr. 500. Voksne er gratis med.
  • Alle sejlerbørn skal medbringe mindst én voksen – sejlklubben har ikke ansvaret for børnene på lejren, og der er brug for voksne til at lave mad, være havnevagter osv.
  • Vi medbringer også vandski, wakeboard, tube, windsurfere, joller så alle kan prøve andet end optimistjoller og 29’er på vores traditionsrige legedag om onsdagen
  • Hver familie medbringer eget telt, som sættes op på havnen. Der er bad og køkken i sejlklubben, hvor vi også kan sidde og spise, hvis det regner. Ellers spiser vi udendørs under en pavillon. Det er også muligt at leje en ferielejlighed på havnen ligesom bådejere kan vælge at sejle til Nykøbing og overnatte i egen båd.
  • Vores dygtige trænere Stephanie, Andreas & Lea deltager hele ugen.
  • Tilmelding til heidi@freytag.dk pr. mail senest den 3. juli 2015. Betaling sker via klubbens hjemmeside www.slettenbaadeklub.dk menupunkt ”tilmeldinger” senest den 10. juli 2015 (sættes op i løbet af uge 25)
  • Klik her for tilmelding

Vigtigt ved tilmelding
Udfyld venligst relevant info til heidi@freytag.dk - SENEST 3. juli