Sletten var på pletten på Furesøen idag og alle leverede en flot indsats. Fra morgenstunden var det småt med vind. Et par sekundmeter vind kunne bringe sejlerne de ca. 3 sømil ud til baneområdet i den østlige del af Furesøen. Kl. 11 da sejladserne planmæssigt skulle være startet blev udsættelsesflaget hejst og alle ventede på vinden. En forventet vinddrejning mod vest satte kl. 12 fut i løjerne. Næsten fra det ene øjeblik til det næste øgede vinden fra under 2 m/sek til 7-9 m/sek i middelvind og mere i støddene. Fantastisk. Rigtig Anton-vejr. Herefter fik alle sejlerne 4 timer med masser af vind og der kunne afvikles 3 sejladser.

Anton leverede dagens flotteste serie med 2. , 2. og en 6. plads så Anton efter lørdagens sejladser ligger samlet på 2. pladsen og dermed tættere på VM udtagelse end nogensinde før. Fantastisk for Anton og fantastisk for Sletten Bådeklub og Sletten Sailing Team.

De øvrige A-sejlere på Sletten Sailing Team leverede også flotte præstationer. Silje 46. plads, Carl Emil 53. plads, Albert 69. plads. Astrid måtte desværre udgå af lørdagens sejlader men er klar i morgen søndag. Link til resultater her.

Victor overraskede alle ved at sejle sig til en flot 16. plads i B-feltet. Stævnet er Victors første som B-sejler. Super flot Victor! Link til resultater her.

I Zoom sejlede Jonas sig til en flot 5. plads med mindst mulig afstand, nemlig 1 point mellem 3. 4. og 5. pladsen så alt kan ske i morgen. Link til resultater her

Søndag har vi hele otte Sletten C-sejlere på banen. Herligt med så mange nye sejlere med til stævne.

Store smil hos Anton og træner Stephanie efter dagens flotte resultater.

Anton runder her bundmærket som nr 6 men avancerer 4 pladser på sidste opkryds og kommer ind på 2. plads.

Masser af herlig vind på Furesøen idag