I denne weekend er 14 Sletten ungdomssejlere draget til Furesøen og forsvarer her Sletten Bådeklubs ære. Trænerteamet der bakker op er Stephanie Nissen på A-sejlere og Emil Kiær på C-sejlere. Vores enlige B-sejler Victor får hjælp fra YF-træner i denne weekend.

Dette stævne er særlig spændende for Sletten fordi vi her får afgjort, hvilke sejlere der udtages til VM, EM og NM. Anton ligger efter årets første to ranglistestævner til VM-udtagelse.  I løbet af weekendens sejladser under dette tredie og sidste af forårets ranglistestævner bliver det afgjort,  om Anton holder pladsen og opnår den ære, at repræsentere Danmark ved VM i Polen i juli. Det ville jo være fantastisk at få en Sletten Sailing Team sejler til VM.

Zoom-felt:
Jonas Ullmann

Opti A-felt:
Astrid Marie Frandsen
Silje Cerup-Simonsen
Albert Weber
Anton K. Andersen
Carl Emil Sloth

Opti B-felt:
Victor Melchior

Opti C-felt
Marcus De Leeuw
Noah Zacharias Hedelund Davidsen
Florien Verbeek Hougaard
Andreas Freytag Larsen
Carl-Emil Weber
Anton Bruun
Andreas Runge Poulsen
Valdemar Bojsen-Møller

Anton K. Andersen under forårets første ranglistestævne i Vallensbæk.