Træningstider 2022

Mandag

Opti ABC & C-ny kl. 16.30 -20.00

C-ny er som udgangspunkt sejlere startet i sæson 2022 og sent i sæson 2021.

Trænerteam: Caroline Petersen, Emilie Hoffmann Petersen, Anton K. Andersen, Vitus Masoumi, Victor Melchior, Andreas Hoffmann Petersen, Jens Vesterholm-Lavesen, Anders Vesterholm-Lavesen, Columbus Rosted, August Bredtoft,

RIB: 3 stk. BRIG

Fokus: Grundlæggende færdigheder som kryds, halvvind, læns og kontrollerede bomninger i let luft. Kæntringsøvelser. Tryghed i jollen. Skippermøde før sejlads og debriefing efter sejlads med videofeedback så dagens sejlads evalueres. Godt kammeratskab, socialt, hyggeligt så alle glæder sig til næste gang.

Opti ABC & C-ny kl. 16.30 -20.00

C-ny er som udgangspunkt sejlere startet i sæson 2022 og sent i sæson 2021.

Trænerteam: Caroline Petersen, Emilie Hoffmann Petersen, Anton K. Andersen, Vitus Masoumi, Victor Melchior, Andreas Hoffmann Petersen, Jens Vesterholm-Lavesen, Anders Vesterholm-Lavesen, Columbus Rosted, August Bredtoft,

RIB: 3 stk. BRIG

Fokus: Grundlæggende færdigheder som kryds, halvvind, læns og kontrollerede bomninger i let luft. Kæntringsøvelser. Tryghed i jollen. Skippermøde før sejlads og debriefing efter sejlads med videofeedback så dagens sejlads evalueres. Godt kammeratskab, socialt, hyggeligt så alle glæder sig til næste gang.

Fredag (invitationshold)

Opti ABC kap kl. 16.30 -20.00

Hele ugen

29er

Vores 29er sejlere træner sammen med de øvrige 29er sejlere på Øresundskysten i Rungsted, hvor klubberne deler omkostningen til træner mv.

Træner: KDY

RIB: KDY / vinter Sletten

Fokus: Kapsejladstræning på højt niveau. Kombination af motiverende øvelser, bane, tekniktræning.

49er / 49er FX

Vores 49er og 49er FX træner i DS Kraftcenter Øst med træningsbase i Hellerup Havn og i DS Kraftcenter Vest med base i Århus.

Træner: Div DS trænere.

RIB: DS

Fokus: Kapsejladstræning på højt niveau. Kombination af motiverende øvelser, bane, tekniktræning, én til én træning, video evaluering, træningscamps Hellerup, i Århus og i udlandet.