Vision 2015

Da det er vores vision at være den mest attraktive bådeklub i vores region, har vi set på, hvad der skal til for at det kan blive en realitet.

Sammenligner vi os med andre klubber, ja så mangler der i al beskedenhed temmelig meget. Vi har ingen omklædningsrum, ingen bad, ringe plads til udstyr som sejl mv. Listen er laaaaang.

Kommunen blev indkaldt til møde, hvor både borgmester og udvalgsformænd deltog. De viste allerede at den var gal med faciliteterne, men blev bestyrket i Deres opfattelse, da de fik billederne af forholdene at se.

De der var til generalforsamling i år fik set det forsalg som vi præsenterede kommunen for. Det går i al sin enkelhed ud på, at vi vil gøre trekantsområde fra klubhuset ind mod land og så syd langs parkeringspladsen til en ny platform for aktiviteter på vandet. Og samtidigt kan klubhuset så blive nogle velfortjente kvadratmeter større.

Vi var spændt på kommunens reaktion. Den var positiv. Tidshorisonten er ukendt, ligesom der skal være enighed med havnen, Sletten beboerforening og ikke mindst alle de offentlige myndigheder.

På følgende links kan i se de præsentationer der er udarbejdet på nuværende tidspunkt, ligesom vi løbende vil holde Jer ajour med udviklingen.

Præsentation fra indledende møde med Fredensborg kommune november 2014

Høringsmøde i Sletten Bådeklub marts 2015